Hemma!

Jag är nu hemma i Umeå igen men har inte riktigt haft tid att sätta in alla bilder på datorn från London. Men det kommer, vet inte riktigt hur jag ska få tid att sätta mig och skriva ner allt på bloggen! Jag har varit med om så otroligt mycket de senaste dagarna så ingen kan förstå! En oförglömlig weekend med svärmor, Anna-Lena och Madde. Vi har haft så kul! Men nu måste jag sova lite, ska upp till frissan imorgon! Kul ska det bli, hon var snäll och lät mig komma dit kl. 08.00 så vi skulle hinna bli klar innan 11.00 el 11.30. Då behövde jag inte vara ifrån jobbet så länge! Och imorgon kommer Johan hem och vi har inte träffats på 1 vecka så jag lär ju inte ha tid imorgon heller! :) Vill inte sitta vid datorn när vi äntligen får träffas! Längtar! Så jag återkommer med min historia snart! Kram  

Liten försmak på bilderna! Jag och Madde shoppade lite iaf, här på oxford street! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0