Mellandagar

Jag jobbar alla dagar! Men det är faktiskt ganska kul. Jobb är jobb men dessa dagar har man som mest att göra och dagarna bara springer iväg. Man får hjälpa alla kunder med nyårsinköp så att de blir fina inför den stora dagen. :)
Nu har jag iaf kommit hem från jobbet och ganska nyligen ätit middag med Johan. Så nu blir det datorn ett tag och sen ska jag lägga mig i sovrummet och se lite tv.
Johan håller på att sätta ihop hemmabiopaketet som han och Lars hämtat idag. Det är inte vackert i vardagrummet just nu kan jag lova. Men sötot har redan dammsugit och skurat bakom tv-bänken efter allt damm som han hittade där. Han är så noga! Det kommer säkert att bli fint nu med det nya högtalarna, dom andra var ju hur stora som helst. :) Nu blir dom i pianolack! Det måste ju matcha tv:n.  :) haha det tog ett tag innan vi bestämt oss för vilket vi skulle ha, Johan tittade på ljudet medan jag tänkte på utseendet :) någon som känner igen sig?! Men vi lyckades! Båda nöjda och glada.
Svejs

Kommentarer
Postat av: Mia

Oja! Vet precis hur det är. Men visst är det tur att man kompletterar varandra!



KRAM

2008-12-29 @ 21:21:55
URL: http://mariaemb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0