Mjukkaka!

Ja idag har man jobbat som vanligt, vi har öppet lite längre i veckan, dagarna innan jul är det ju som mest handel så vi har öppet så länge det är kunder i butiken kan man säga. Men det är kul för alla är så glada nu när julen närmar sig! Idag kom jag hem till en tom lägenhet! buhu Johan har åkt till Stockholm idag och kommer hem på torsdag. Så jag tänkte att jag skulle göra så att tiden skulle gå lite snabbare. Så jag satte igång att göra mjukkaka. Och det är ju hur gott som helst med ost eller julskinka på. Så det fick bli mitt kvällsmål, fast med ost för inte har vi hunnit börja äta julskinka än. Så nu är sängen nära och jag känner att jag inte kommer att se tv länge, kommer att somna sött ganska snabbt. Fast lite konstigt känns det ju att sova själv, men det kan vara bra att längta efter varandra ibland fast det är jobbigt :)  nu ska jag ringa och säga godnatt till Johan så ska jag sova lite. Svejs

Hjälp nu måste dom bakas ut annars väller det över!


Såhär fina blev dom! Och jag kan lova att dom är goda! Smakar jul för mig!

Kommentarer
Postat av: Rutmarie

du måste sätt ut receptet på mjukkakan.

2008-12-17 @ 17:18:49
URL: http://sakerilivet.blogspot.com
Postat av: Anna B

Det är ju det godaste brödet! Absolut det godaste! Kram anna

2008-12-17 @ 21:07:19
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Malin!!

Men åååååååh ja DÖDAR dig typ om du inte drar med dig ett par bitar till mejj!!

Pliiiiis vill ha de i julklapp!! =D



Pözz, fan va kul ses snart!! Men du förresten? Du o Johan kanske kan tänka er ha barnen (Tindra & lillebror) medan ja o Magnus ska på Toýs på söndag o köpa deras klappar, går ju ganska fort om vi får göra det utan dem....???

2008-12-17 @ 22:04:47
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0