Snart London!

ÅÅÅ vad det pirrar i kroppen ikväll! Johan har skjutsat mig till jobbet ikväll med väskan så jag inte ska behöva bära den dit imorgonbitti. Så kul det kommer att bli, fick veta igår att vi fått biljetter till Dirty Dancing musikalen!!! AAAAA vad kul! Man lär ju kunna alla repliker också för man har ju sett filmen ett antal gånger om. :) Vi hade tur som fick biljetter för det var tydligen den helgen i december som det var mest folk där. Of course ska vi dit då också! Jajjemän.
Jag har nyss ätit lite kvällsmat en mjukmacka med ost och varm nyponsoppa, mums. Så nu kanske jag kan somna. Ja så imorgon på jobbet blir det både att äta fruskost, lunch och middag innan man åker därifrån. Ska ju på möte imorgonbitti så då brukar jag äta efter det, sen lunch som vanligt och middag måste jag äta innan jag tar bussen upp till Piteå till mamma och Janne. Där övernattar jag och får sedan hämtning av mina resekamrater tidigt på morgonen, då bär det av till Kallax och ett plan till London! Jippi.
Hemresa blir det på måndag, kommer hem 00.00 till Luleå och då får jag skjuts till mamma igen och sover över där och tar bussen hem till Umeå under tisdagen. Men jag får komma hem till en tom lägenhet för Johan är borta på möten i Stockholm så han kommer inte hem förrän torsdag kväll!! Så nu måste jag gå och krama han lite! Uppdaterar senare med lite mer London snack.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej du! Du råkar inte befinna dig på Arlanda kring 18-19 tiden på måndag? Eller blir det egentligen söndag ni flygen hem? Jag ska nämligen dit för att möta johan som kommer hem. Änligen! Hade ju vart kul att träffa på dig :) KRAM

2008-12-04 @ 00:57:58
URL: http://mariaemb.blogspot.com/
Postat av: Mia

Verkar inte som om min förra kommentar kom fram? Hmm. Jaja, om du är på arlanda på måndag så hör av dig om du vill ses! Jag ska vara där och hämta johan ungefär 19.30 men eftersom det bara tar tio minuter ut till arlanda från oss så kan jag ju åka dig tidigare! :)

Ha det härligt i London och njut!

KRAM!

2008-12-04 @ 01:11:45
URL: http://mariaemb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0