80-tals fest!!

Hur roligt som helst med lite fest, en mycket bra avslutning på jobbarveckan! Fredagen blev lugn med middag hemma efter jobbet som Johan lagat och hade färdig när jag kom hem! Hur söt som helst. Det var bara att ta för sig. Efter middagen tog vi det bara lugnt och sen kom en kompis, Johan som han också heter. Vi såg alla Idol och sen blev det film, som jag nästan somnade i soffan under en filt med kudde. Men det blev en ganska så tidig kväll för att vara fredag eftersom jag jobbade på lördag.  
Så lördagmorgon packade man med sig kläderna för kvällens outfit och åkte till jobbet. Det var en ganska lugn lördag men man höll sig med jobb hela tiden så tiden gick fort! Och det var ju bra för man längtade ju till festen ganska mycket! Att klä ut sig och allt!
Så jag stängde butiken och gjorde allt klart, sen var det bara att byta kläder, Anna-Carin kom också dit precis efter jag stängt. När jag var ombytt och klar väntade vi bara på Monica! :) Hon skulle komma med lite smink och en krustång! Och sen får man ju inte glömma det viktigaste! Något att släcka törstenmed! :)  Ni vet hon har ju ändå varit med om allt så hon var ett stort stöd till utklädseln och frisyrerna. Ha ha!

Och så här snygga blev vi till slut, tyckte vi då också efter att ha delat en skumpa på tre!


Chefen nr1! Bästa utklädseln av alla på festen! Missa inte axelvaddarna!


Glada Anna-Carin! Som en liten bakelse med sina kläder! :)


Och såhär skulle man ha sminket! Blå ögonskugga! Sen kan man inte missa min lugg! Som monica hjälpte mig med stylingen lite och sa hur det skulle vara! :)


Närbil på alla! Ha ha Läckra va?!


Och såhär snygga var vi jag och Johan! Ha ha Snyggast skinnjacka han hade som var kort, slutade ungefär där bilden tar slut!


Ja det var min helg! Så idag söndag blir det att bara ta det lugnt och se lite filmer och bara ligga i soffan! Måste iaf ta mig ut och handla lite mat! Tror även att jag ska snika ner en pepparkaksdeg i handlingkorgen idag, inte dåligt! Mums! Det var ju min söta syster som hade sin dotter att ringa mig och säga under fredagkväll att dom höll på att äta pepparkaksdeg! Men det var ju som att trycka på en knapp! Klart jag också ska göra det...det är ju våran tradition att göra det när det närmar sig jul!

Kommentarer
Postat av: annacarin

haha men jag Dör, vad fina vi var alltså! jag tar och snor lite bilder av dig;) kram!

2008-11-16 @ 17:53:54
URL: http://annacarinz.blogspot.com
Postat av: Mia

Men så söt du är! Och Johan är ju klockren! Hahahaha



Kram vännen

2008-11-16 @ 21:54:25
URL: http://mariaemb.blogspot.com/
Postat av: Lina

Tjenare! Såg via Malins blogg att du också hade en. Visst är det kul med en blogg! Vad coola ni var du & Johan...är det inte eran nya stil...att gå tillbaka till 80-talet? Faktiskt måste jag säga att det är tur att modet förändras, nog för att ni var riktigt snygga i eran outfit! Ha det så jättebra & lämna gärna en kommentar om du är in på min blogg! Nere på min blogg har jag länkar till bla syrran, headphonesilence. Är ju alltid kul med nya bloggsidor att gå & titta på. Ha det! / Lina

2008-11-17 @ 11:19:52
URL: http://welcometome.blogg.se/
Postat av: Malin

Emma & Mac Gywer!!!! Men fatta han (Johan alias är du full mannen!) så jävla klockren o såååå jävla lik Mac Gywer!!! AAAAAAAASSSSSSSSSSGGGGGGGG!!!!!!!!!!

2008-11-17 @ 20:49:16
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0