Helg!

I torsdags kom jag hem efter kl 21.00 då min dansträning var slut, så då blev det bara duschen och sen lägga sig så man skulle orka upp på jobbet nästa dag, det tar ändå ett tag innan man somnar för man är så uppe i varv efter träningen! Och den var lika rolig som vanligt! En ny koreagrafi att lära in och i slutet fick vi hitta på själva hur de fyra sista takterna skulle se ut / vara. Och jag kan lova att idag fredag har jag väldigt mycket träningsvärk i lår, mage och rygg! haha lite otränad bara. :) men det är bara skönt!

På fredag (idag) på morgonen hade jag en tid hos ortopeden för att göra mitt invaliditetsintyg, det som försäkringen behöver, och lite pinsamt...jag trodde inte att läkaren skulle se mig i underkläder för att kolla ryggen utan jag trodde bara att vi skulle prata om besvär och komplikationer jag kännt efter operationen. Men inte det, han skulle kolla ryggen för att se hur sned jag fortfarande var på utsidan, och kolla ärret osv. Och eftersom jag inte förberett mig på det hade jag inte de mest passande trosorna på mig och en skjorta som man knäpper ihop som e body! haha så pinsamt, men han var säkert van. Men det gick bra ändå och nu är det gjort iaf. Sen var det bara att åka till jobbet och hugga in med damsugaren för att sen öppna upp till kl 10.00.
Efter jobbet följdes jag och Monica till Lars föräldrar och blev bjudna på middag medans våra karlar åkte på hockey, så vi blev 3 stycken som drack ett glas vin och surrade på om alt och alla. :) Mysigt hade vi och fick jättegod mat. Sen blev det daimglass till tv:n och Idol. Men samtidigt var vi ju tvugna att ha koll på hur det gick för löven på texttv, för att veta om vi skulle få hem glada eller sura gubbar, och som vi höll tummarna! Och det slutade bra så en glad Johan väntade på mig när jag kom hem, han började till och med efterlysa mig!
Så nu ska jag borsta tänderna och lägga mig, har tagit på mig att jobba imorgon mella 11.30 och 15.00 eftersom Johan är på borta match mellan 09.00 och 21.00 och det kändes bara trist att sitta hemma och inte göra något. När vi stängt butiken kom Monica med ett bra förslag idag att jag kunde följa henne till hennes mamma Gunilla och äta middag och hämta Marlon imorgon. Och det tackade jag snabbt ja till då slipper jag äta ensam också! Hur trevligt som helst. Jag är hennes Lars i helgen och hon är min Johan sa vi! :) Nu ska jag sussa kram

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej älskling, det verkar som att du har fullt upp i helgen, va kul.Tror att du har världens bäst arbetsgivare, dom ska du vara rädd om .Hälsa Monika o Lars så mycket från mej.

PÖZZ PÖZZ Gammelfarsan

2008-11-22 @ 09:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0