Helgens händelser!

Lördagen bjöd på lite sovmorgon, Johan åkte på bortamatch medan jag åkte till Monica och umgicks hela förmiddagen med henne och Marlon. Tänkte att vi skulle passa på att hitta på något när vi var lediga ihop och eftersom vi båda var ensamma hockeyfruar.
Sen var det bara att skynda sig hem, kasta i sig lite mellanmål för att sendan åka och hämta Jenn, lite handling tillsammans på Maxi för att sen åka hem och äta middag ihop med Åsa. En tjejstark lördag kan man säga. Men ensamma blev vi inte länge, killarna dök upp glada för sin vinst och sugna på öl. Så med gott sällskap och lite vin var det som upplagt för utgång på schlagerklubben med dans hela natten lång!



André, Jenn och Sandra sitter och surrar vid vårat köksbord mellan klunkarna...
André, Jenn och Sandra sitter vid vårat köksbord och surrar mellan klunkarna...


Johan längst in sedan 2 killar från Lanza chiefs som är Johans hockeylag...håller stadigt i ölen :)
André, Jenn och Sandra sitter vid vårat köksbord och surrar...

Och det är det här som kallas laganda enligt 2 killar från Lanza chiefs!









Söndag blev inte allt för rolig...lite träningsvärk efter all dans...åker för att handla mat och när jag kommer hem upptäcker jag att min cykel är stulen! Inte rolig alls...och arg blev jag. Stulen från vårat trapphus med portkod! Verkar som att det inte finns något som håller tjuvarna borta. Men inte så mycket att göra något åt, bara hoppas på att personen förhoppningsvis vaknar upp och inser vad han/hon gjort och återställer den! Men det är nog bara önsketänkande från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0