Hemåt Umeå igen!

Jag behöver väl inte säga att vi tog sovmorgon idag med! Efter gårkvällen kan vi nog ha behövt det...det blev lite lunch på mammas jobb (Fluxen restaurang), lite fiskt och potatis och sedan en lång hejdå kram!!
Sedan åkte vi upp till bror Peter med familj och hälsade på, där var det lugn och ro, lite barnfilm och mys med Emilia. Fikade supergoda typ kladdkakebakelser med kolasås på och kaffe! Oj så gott. Jag och Lena åkte iväg med barnen på Emilias dansavslutning, för henne. Fick följa in och kolla på dom söta hoppande barnen! Och hur söt var hon inte där hon gjorde noga alla rörelser som tränaren visade och sa!
Sen var det bara att sätta sig i bilen och åka mot Umeå igen...ett stopp i öjebyn för att äta lite oxfilé pizza sen var vi mätta och belåtna och kunde fortsätta färden. Men dåligt väder hade vi, regn och dimma, inte kul för en bilfärd i 3 timmar, men hem tog vi oss iaf.
Så nu är det bara att lägga sig tidigt så man är pigg imorgon till jobbet!

Kommentarer
Postat av: syrris!!

Hej & tusen tusen tack för mååånga underbara dagar tillsammans..

ÄR DU FULL?, o vår egentid här "på stan" som du så snyggt kalla de, snyggo!! =D, var de bästa på hela er vistelse.. Skrattade så mkt då Johan messa till mej, haha!

Snart kommer jag fan o vrålhälsar på dejj, då blir de viin, grogg o baileys, heheeee..

O Johan, du behöv int sticka hemifrån...!



PÖZZ underbarast! =)

2008-11-09 @ 21:46:35
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: Gabriella

hej vännen! nu är jag tillbaka från skogan så jag har lästigen mig på ditt liv: ) hur är de annars då. hoppas allt är bra: ) sj lever jag livets glada dagar. ses vi vid jul eller?

2008-11-13 @ 18:07:42
URL: http://gabriellaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0