Pepparkaksdeg!

Vadå pepparkaksdeg färdig att baka? Så är det inte för mig, då gäller det bara att äta!! MUMS vad gott det ska bli, kanske hinner man med en till som man kanske kan baka av, för hembakt är ju ändå det godaste! Lyckliga jag som har en deg nu!! Igår var det nämligen slut på ICA när vi var och handlade jag och Johan, inte glad jag blev! Men idag på stan hittade jag en och som jag kastade ner den i korgen. Så bättre än såhär kan det inte bli efter en dag på jobbet i början av veckan...deg, en filt, en kudde, mjukiskläder, Johan och tv:n att mysa framför. Snacka om att ladda batterierna för morgondagen! :)

Kommentarer
Postat av: Mia

MUMS! Jag är så sjukt sugen på att julpynta, julpyssla och julbaka men jag tvingar mig själv att hålla mig tills nästa vecka! Men det där såg ju bara föööör gott ut!



KRAM

2008-11-18 @ 08:33:30
URL: http://mariaemb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0