Tisdag, Ugly Betty!

Ja idag har man jobbat hela dagen, fick jag komma hem till dukat bord och färdig mat, chili con carne och nygräddade baguetter! Mums! Sen får vi bara vara med varandra till klockan 20.00 för då ska Johan åka och träna. Och när han kommer hem sover jag förmodligen. Men då har jag ju mina favorit program på tv. Ugly Betty och Desperate Houswives! Kul! Och så synd att inte tv:n i vardagsrummet funkar så bra ikväll så jag måste ligga i sängen och titta på den tv:n. :) men det är lugnt! Nä nu måste jag rusa för jag håller ju på att missa mina program! :) Svejs

Kommentarer
Postat av: Malin!!

Hej sötnos, vafan har du gjort med din karl som passar upp dig så extremt?? e han full eller? HAHAAAAA, tänk om man skulle skicka mannen till han på inlärning?? =D

Hur mkt deg har du käkat nurå? Vi har faktiskt kvar, tro eller ej halva vår! haha.. Men Tindra e lite krass i lillmagen så vi har gömt den ett par dagar tänkte jag.. ;)

Vi får höras, love u, pözz!

2008-11-18 @ 22:11:43
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0