Veckan...

Ja i veckan började man jobba igen!! Kul har de varit att komma tillbaka. Men två dagar fick man vara där och sen hade man en ledig dag på schemat eftersom man jobbar helg på lördag! Så måndag och tisdag har bara rullat på, lite taskig mage och förkylning har man dragit på sig. Men nu är det bättre, lite täppt i näsan är man väl, men det är inte så mycket att klaga på. Så nu idag onsdag ska vi lägga ner våran energi på att hitta en outfit till Johan tills 80-tals festen på lördag...haha inte snyggt...jag köpte mina kläder igår, provade ut dem efter jobbet och Johan tittade på mig med en konstig min kan jag säga. Man hade väl alla regnbågens färger på sig! haha man skulle ha tidsenlig klädsel så nu har vi stora förhoppningar på festen! Så idag blir det myrorna för att fynda kläder, Lycka till till oss idag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Jo jag vet, tack för peppningen! :) Vart värre än jag hade trott men det blir väl bättre med tiden.

Okej, men vi får höras närmare jul. Jag kan komma med en recension när jag smakat den varma chokladen ;)



Många kramar vännen!

2008-11-13 @ 19:37:57
URL: http://mariaemb.blogspot.com/
Postat av: Malin

Men fetto -våga uppdatera!!! ;)

PÖZZ!!! (faan va ja redan saknar dejj som ett psyk, tjilligt att du inte fanns här då vi käka deg, o du vet vilken! -jepps den GODA! ;) hela familjen, hihi....)

2008-11-15 @ 08:41:03
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: annacarin

haha vad härligt att jag inte hade en aning om att du varit förkyld och du helt plötsligt igår bara -äh om jag skulle gå å ta ett sniff, typ, fast då snackade du ju nässpray;)

2008-11-16 @ 09:14:02
URL: http://annacarinz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0