Vi var välkommen!

Det har hänt en hel del sedan onsdag. Vi åkte ju som sagt till älvsbyn och där väntade middag hos mamma med syster och hennes 2 barn! Mysigt! Taco blev man bjuden på och det var ju perfekt för mig och Johan eftersom vi har kommit i världens taco il och måste äta taco typ 1 gång i veckan för att stilla suget! Sedan var det bara att lägga sig i soffan och se lite bonde söker fru och bara ta det lugt! Precis vad vi behövde. Äta lite chokladpudding med mjölk med mamma som kvällsgott...mumsigt...det blev en tidig kväll eftersom både jag och mamma somnade i soffan till nyheterna klockan 22.00


Kommentarer
Postat av: Mia

Mmm taco! Jag mins fortfarande när du och G kidnappade mig och hade lagat taco! Oj vad glad jag var då. Ni är ju bara för söta! Låter verkligen som du haft det bra i helgen! Sköt om dig vännen!



Kram

2008-11-09 @ 21:13:57
URL: http://mariaemb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0