Brännan

Ja inte kan mna säga att brännan blev jämn uppe i fjällen :) haha inte snyggt, kan ju lova att dom v-ringade tröjorna får ligga i garderoben ett tag.
Johan hade ett föslag åt Lars att han skulle införa att man skulle måsta jobba i linne på butiken. Får hoppas att Lars glömt det till imorgon :) haha inte kul.

=) ! osminkade sanningen...ögonbrynen är lite blekta också....


Nu har jag skjutsat Johan till flyget! Inte kul, men jag har ju min dans imorgon och ett möte på tisdag så jag har fullt upp tills han kommer hem igen, så tiden kommer nog att gå fort iaf. 
Ikväll ska jag se Wipeout, har faktiskt aldrig sett det. Känns skönt med en tv-kväll under filten i sovrummet. Oj vad jag kommer att ha energi på jobbet imorgon efter alla dessa lediga dagar då jag bara fått njuta. Vad gör man utan familjen?! Svejs.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe MEn de e inte lätt :) De jämnar nog ut sig ska du se!

2009-04-26 @ 19:56:13
URL: http://emmanh.blogg.se/
Postat av: Angelica

haha Sötfia.. jag har sett likadan ut. men har dock börjat ge sig de värsta.. far iof upp till fjälls imorn igen..så då e de väl dags igen.. :o) Kramisar.. ses imorn ..

2009-04-27 @ 09:38:53
Postat av: Emma

Jodu, det e underbart :) e så trevligt när man är ett gäng att bada badtunna och basta :)

2009-04-27 @ 21:09:53
URL: http://emmanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0