Möbler

Idag söndag har jag och Johan följts att kolla ut vilka möbler vi ska ha i hallen. Hittade på em men det fanns ju naturligt vis inte hemma idag så vi får vänta tills efter påsk.
En jättefin spegel hitade vi som vi köpte men den var skadad så vi ska byta den imorgon. Tur dom har öppet till 19.00 då hinner vi det iaf.
Så då var vi tvugna att ställa våran byrå från hallen (som vi har nu som inte passar) på något annat ställe. Och i köket blev den verkligen jättefin! Lite mer ombonat och inte så kalt i köket längre. Helt perfekt med andra ord.
Så nu lägtar vi bara till efter påsk ( eller kanske mest jag ) då vi får våra nya i hallen!  Och till imorgon då vi får den nya spegeln.

Så blev det i köket nu!


Lördagen blev lugnt för våran del. Jag jobbade och vi sålde som galningar på butiken!
Sedan blev det en promenad till Teg och hälsa på Monica och Lars, där även Johan redan befann sig. Så där fick vi äta taco och marängswiss (om det stavas så) och äta Lars hemgjorda chokladsås till. Hur god som helst! , Se robinsson och bara surra och mysa på hela kvällen lång. Så vi var väl hemma runt 01.00 efter en trevlig kväll som alltid när vi har  varit med dom.  :)

Nu ska vi se film ha massor bra så det är bäst att börja så vi hinner med dom. Lite roligt med filmmaraton ibland och bra soffa ner sig. Passar perfekt på en mulen söndag.
Idag pratade jag med Sandra och hon hade pratat med tjejen med alla hästarna. Hon hade tydligen en häst som kanske skulle kunna passa mig. Så efter påsk ska jag och Sandra ta en sväng till stallet och jag ska nog få provrida och se hur det känns! Spännande och även en till rolig grej att se fram emot efter påsk! Svejs

Kommentarer
Postat av: Malin G

Men gud, de blev ju som ett helt nytt kök!! Va kul de e att flytta runt med möblerna..

Jag vill sjukt mkt till IKEA jag, ny tv-bänk, nya sängar till tjejjerna (våningssäng) ett fins skrivbord o stol till flisan..

Men de e inte prio 1, men vore skojj! haha

vi ses ju på söndag, faan så kul, pözz nu ska ja sova!

Postat av: Anonym

Åh va mysigt med hästar. Jag saknar stallivet riktigt mycket ibland. Kul med möbelshopping.



Jo, vi har haft jättehärlig väder här i Stockholm. Jag och J var på Söder idag och käkade lunch ute i solen och bara njöt.



Hoppas ni får det härligt i Kåbban. Saknar dig med raring!



Kram!

2009-04-06 @ 22:39:58
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej :)

Haft en bra dag?

Kram

2009-04-06 @ 22:46:55
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0