Tisdag idag

Idag har man varit på jobbet och som jag trodde kommer man fort tillbaka och nu känns det som om man inte varit borta. I veckan blir det förberedning på jobbet inför inventeringen vi ska ha på torsdag kväll. Valborgs hade vi ändå inga planer att göra något spec så vi hjälper till med inventeringen istället. Så efter denna vecka ska det vara ordning och reda på butiken. Skönt!
Ikväll har jag inte gjort så mycket, surrat lite i telefonen och nu ska jag lägga mig och sova efter mitt goda kvällsmål. Och imorgon kommer Johan hem! Längtar.

Älskar denna!
Smakar verkligen vanilj! Hur god som helst och krämig. Prova ni som inte smakat den :) / God natt

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh där e den, -mjukglassyoughurten!! haha

Nu har dem börjat med mjukglass här, så fett jävla gott! Jag & Flisan ska dit i helgen, heheeee...

PUZZ!!

2009-04-29 @ 13:32:02
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sambon din har väl inte glömt å berätta att ni får främmande nästa vecka? =)

2009-04-29 @ 19:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0