Ärenden idag med

Ja vi tog sovmorgon idag precis som man ska göra en lördag när man är ledig! Skönt! Men trafiken har man inte riktigt vant sig med ännu, det låter så otroligt mycket in till sovrummet på morgonen. Men man lär ju vänja sig till sist.
Det blev en promenad in till Daglivs och handla upp allt till kyl, frys och skafferi! Oj så mycket vi handlade...en dyr nota men rik på mat är vi iaf! Skönt. Men det var inte lika skönt att bära hem allt, man är ganska bortskämd med bil att bara lasta in i köra hem och nu är det bara att bära hem det hela vägen. Det är iof inte så långt men med 6 kassar blir det mjölksyra i armarna ganska fort. :) Men vi ska väl inte handla så mycket varje gång... :)

När vi packat in varorna tog vi  på oss skorna igen och gick ut och åt lunch, fast vi handlat så mycket! haha men skönt att slippa laga mat idag. Vi skulle ändå ut och göra några fler ärenden så det passade bättre. Det fick bli en ny rullgardin som är svart och fungerar förhoppningvis bättre än den som sitter i sovrummet nu. :)
Sedan handlade jag sockar till skolan eftersom dom ska vara vita och jag äger bara svarta så blev det en liten investering.
Sedan kunde jag inte låta bli att handla färska bär av en kille som står och säljer alldeles vid oss. Så det fick bli både hallon och jordgubbar! Så kan gissa att det blir bär och glass ikväll till efterrätt! Mumsigt!

Nu ska vi få främmande, André kommer och ska hälsa på! Så vi får väl se vad vi hittar på.
Ja just ja, kom på att jag har kollat in en danskola här på kungsholmen, inte långt här ifrån, dom hade iaf en kurs: Streetmix...så jag kanske ska gå dit på tisdag då dom har gratis provdans och se om jag vill börja. Se om det är ungefär det jag dansat i Umeå och höra om det blir nybörjare eller fortsättningskurs! :) Spännande! Jag bara måste fortsätta med dansen iaf, det vet jag med säkerhet! :) Svejs

Haha en rulltrappa på matbutiken Daglivs, åkte ner i källaren och handlade sedan upp på nästa våning och handla mer! haha sjukt...var tvungen att fota :)


Frukter, bär och grönsaker!


Mmmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0