Gåva

Idag var det ju som sagt var sista dagen som jag jobbade med Lars och Monica. Och lika konstigt kändes det att det skulle vara sant. :)
På lunchen gick jag och köpte butterkaka på Nya Konditoriet och gjorde kaffe som eftermiddagsfika som ett litet hej då för mig ett tag. 
Och dagen bara rullade iväg och det var dags att snart gå hem. Men då smet Monica iväg tidigare och inhandlade en liten gåva till mig som ett hej då för ett tag. Fast jag inte ska sluta :) Så det var ju jättesnällt och verkligen välbehövligt. TACK! Ett anteckningsblock för 7 sorsters ämnen :), en rosa penna och några biobiljetter! Kul nu blir det bio i Sthlm. En perfekt present för mig som är en kommande student :)
Nu blir det att ta det lugnt, imorgon kommer mamma och Lisbeth hit och ska hälsa på Ann på patienthotellet men dom kommer sova här! Kul för mig! Svejs


Kommentarer
Postat av: hanna

Åh hälsa så mycket till dom från mig!! :)

2009-08-10 @ 20:21:22
URL: http://hanawernhede.blogg.se/
Postat av: Maria

Perfekta studentpresenter! Så spännande, nu är det verkligen inte långt kvar. Det ska bli så kul att ha er nära, synd bara att vi åker bort första veckan.



Vi kanske kan locka hit er på middag helgen innan vi åker?



Stor kram!



2009-08-11 @ 19:59:22
URL: http://mariaemb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0