Shoppat på Kungsholmen idag!

Igår kom jag från Uppsala med tåg till Johan och våran lägehet i Sthlm! Skönt att vara på plats. Åt lite kvällsmat och sedan var det bara att lägga sig. På morgonen vaknade jag av ambulansens sirener precis utanför. Men klockan var 08.30 så jag fick ju ändå sova ut lite. Steg upp och mös vid tv:n med täcke och frukost.
Sedan hoppade jag i duschen för att fixa mig lite. Sedan blev det en shoppingrunda på kungsholmen. Jag behövde aldrig åka in till stan utan hittade allt jag skulle ha nära oss! Perfekt. Så jag hade tillslut så många påsar att bära att jag var tvungen att gå hem.
Så åt jag lunch och väntade in Johan som skulle komma hem efter jobbet.

Ikväll är vi bjudna till Mia och Johan i Märsta på kräftor! Mums! Och så trevligt! Nu kommer vi bo nära dem i 1 år! Kul! Svejs....nu till tuben!

Hittade min klocka som fick bli kvällens smycke!


Klar att åka iväg på middag!
 



Skor till skolan!! Äntligen hittade jag skor enligt deras önskemål om modell.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0