Tisdag och Emma goes NHL Hockey chick

Haha ja det trodde jag inte om mig själv :) Men ska man på hockeykväll så ska man gå in för det också! :) Drog på mig Johans signerade hockeytröja från Peter Forsberg, den Lars ska låna och ha på väggen i källaren! Och jag kan lova att det blev populärt med min entré!  
Vi åkte till Lars och Monica och Johan skulle spela med grabbsen så jag och Monica surrade. Tog med oss lite fika från frysen så vi får hjälp att tömma den nu när vi ska flytta ifrån lägenheten 1 år. Då kan vi inte ha en massa gott i frysen som förstörs!
Så nu har vi just kommit hem och klockan är som sagt 23.30. Sent som vanligt när vi är där. Alltid lika trevligt så tiden bara springer iväg! :)

Nu väntar sängen på mig och en ledig dag imorgon, så jag hoppas på sol! :) Blir lunch ute då?!

Johan förevigade kvällen med en bild på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0