1,5 TON!

Ja helt otroligt vad jag har gjort på jobbet idag!! Vi hade fått höra av "cheferna" som åkt till stockholm på inköp att vi skulle få någon pall med påsar för det var beställt och skickat. Så idag på morgonen ringde det på jobbet, en karl från leveransbolaget, vi har 9 pallar här som ska till eran adress!
HJÄLP! 9 PALLAR! jaha det var bara att tacka och ta emot. Så idag kom alltså i vikt 1,5 ton kartonger som lilla jag skulle bära in i våra förråd i källaren. :)
Men som tur var var dom snälla och skjutsade ner pallarna med hissen åt mig så jag behövde "bara" lyfta kartongerna på en "pirra" för att dra dem till förråden och sedan lyfta in dem där. Men det var inte lite lyft och jag höll på tills efter lunch.
Jag fyllde våra båda förråd med kartonger och jag kan lova att det just nu känns väldigt mycket i armarna! Träningsvärk imorgon...skulle tro det iaf!
Men nu är det gjort och andra saker i butiken har också hunnits med. Sååå skönt det känns.
Nu längtar jag bara att komma hem och kunna byta om min kläder som jag inte svettats lite i! Huvva inte mysigt att jobba vidare till stängning i dessa. haha men inget vet ju av kunderna iaf. :)

Fick även ett samtal av Johan att han skulle bli borta även en natt till, vi sågs senast i måndags och då skulle han åka tis direkt efter jobbet innan jag hunnit hem. Och det hade han gjort, sedan ringde han tis kväll och sa att han kanske skulle bli borta längre, så igår ons hördes vi och han sa att han blir borta till på torsdag. Men så idag tors ringde han och sa att han inte kommer hem förrän på fredag! haha tur jag har min bok att läsa ut, är ändå helt upptagen av den!
Så kanske jag också ska grädda lite plättar eller pannkakor som dom säger här :) när jag kommer hem. Får väl se vad jag ids. Svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0