Alla hjärtans dag!

Jaha idag var det lördag och dagarna bara springer iväg. Sitter vid datorn en stund på morgonen efter jag just fixat mig för att fara till jobbet.
Jag slutar kl 16.15 så då blir det att fara hem till Johan och sedan ut och äta någonstans på nån restaurang. Lite firande av alla hjärtans dag kan man ju ha.
Så imorgon är man ledig och då blir det nog bara att ta det lilla lugna.
För sen är det jobb mån och tis, men på onsdag är jag ledig och mamma kommer hit och hälsar på på tisdag kväll! Så kul, längtar verkligen särsklillt eftersom det var väldigt längesen vi sågs! :)
Då blir det mys och surr och en som har klar maten tills jag kommer hem då inte Johan är hemma! hihi
nu ska jag gå in till stan för att jobba lite. Svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0