Älskar!

Idag är det fredag och jag och mamma har haft tre underbara dagar tillsammans, verkligen fått rå om varandra och jag har stormtrivts. Ätit mammas goda lagade mat :) som förr.  hihi
Och idag gick jag på jobbet och kramade först mamma hej då som skulle ta bussen hem till piteå 12.15. Som tu var skjutsade Johan henne så hon kom på rätt ställe och på rätt buss. :)

På jobbet har det varit som vilken annan dag som helst. Men det känns inte som fredag idag. Men dagen har gått ganska snabbt och när det närmade sig stängning rinde Johan och frågade om jag ville ha skjuts hem! Snällt tänkte jag och tackade ja.
Och när jag kom hem stod det en stor bukett blommor på bordet och en flaska rött vin...till mig!! För att jag är världens underbaraste tjej sa han! Han är ju för söt!
Så nu väntar maten och det blir mammas hemgjorda älgköttbullar med champinjonsås och potatis i ugn. Mums...Sedan ska vi mysa hela kvällen tillsammans jag och J.
Svejs 

 
Hur gullig är han inte!! Älskar att få blommor

Kommentarer
Postat av: Emma

Joo e så less! kör någon gång nästan varje dag :P Heheh Hoppas jag klarar det iaf :) Annars e de ju bara göra om de! :)

2009-02-20 @ 19:16:09
URL: http://emmanh.blogg.se/
Postat av: Malin!!

He he ja va har han då gjort som ska stilla samvetet då han "legat" borta?? HAHA!!

Nej men gu va söt han är, puss på er raringar!! /SIS

2009-02-21 @ 08:18:36
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: fanny

Men vilken tur du har emma! du måste ha skött dig bra.. Vad härligt att ha elisabet på besök och slippa laga all mat själv?! :D

2009-02-22 @ 09:34:39
URL: http://fannyob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0