Dans och snart tisdag!

Idag måndag har jag jobbat som vanligt, och med det menas mycket att göra nu för tiden. Jag försår inte riktigt men jan och och feb brukar ju vara månader som går så sakta och man har det ganska slappt på butiken, men inte i år, vi har haft fullt upp sedan jul! Vilket är väl ganska bra.
Idag har vi fått in hur många kartonger som helst med cheap monday kläder! Hur kul som helst, är ju mina favvo jeans eftersom dom görs i små storlekar, sköna och billiga också.
Har ju inte haft märket tidigare så idag var det första uppackade kartongerna för oss. Spännande, jag ville öppna alla på en gång för att se vad jag ska välja att fylla ut min garderob med.

Nu har jag iaf just ätit kvällsmat efter att jag kommit hem från dansen, hip hop, det är ju för kul! Så nu är man uppe i varv och kommer säkert ta ett tag innan man kan somna ikväll.
Johan skjutsade jag på flyget på morgonen så jag är själv. Läser väl lite eller ser på tv så brukar det inte behöva så länge för att jag ska somna. :)

Och imorgon kommer mamma!!! Så roligt och jag längtar så mycket, känns som om det var år och dar sedan vi sågs. Så i veckan får vi verkligen rå om varandra och mysa med lite egentid tillsammans.
Jag slutar ju som vanligt strax efter 18.00 och då hoppar hon av bussen! Vilken taiming va?!
Så ikväll har jag tinat laxbitar så va kan laga mat när vi kommer hem, med lite potatis och sås! Mumma.
Sedan har jag även bett mamma ta med av deras kött i frysen, lite älg! Mums man måste ju passa på. Och jag tror Janne var snäll och skickade tom älgfilé till oss! Tack, jag ska verkligen njuta av den! Och mamma får ta och laga till den annars gör jag den nog torr. Så det blir det också till middag en av dagarna, älgfilé, potatis, sås, svartvinbärsgelé och sallad! Älskar det.
Nu ska jag sova så det blir en ny dag! Svejs

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, jag behöver VERKLIGEN nya jeans. Kommer inte ens ihåg när jag köpte ett par senast.



Okej, jo ibland kan den nästan vara skönt att vara själv, men inte för länge. Åh det låter ju jättemysigt att vara bara du och Ma. Då får ni skämma bort varandra och mysa.



Ha det så trevligt!

Många kramar

2009-02-17 @ 19:41:00
URL: http://mariaemb.blogspot.com
Postat av: Angelica

Nu du gumman ska ja å prova blogga... :oP



Här e min adress... www.ankaniume.blogg.se Jag har länkat från min sida till dig å.. :o)



Kraaaaaam A.

2009-02-19 @ 11:27:17
URL: http://ankaniume.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack! =) Nääe är nervös över uppkörningen. Tror inte jag klarar det. hahah

2009-02-19 @ 21:41:14
URL: http://emmanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0