Fredag

Idag har jag jobbat för fulla muggar. Jag hade gjort en fin handlingslapp till Johan så han kunde handla när han slutat och nästan ha klar maten tills jag ko hem 18.30. För då är man hungrig!
Så ikväll fick det bli baconinrullad fläskfilé med bakpotatis, sallad och sås. Mycket gott, vi höll på att äta ihjäl oss kan man säga.
Efter det blev det tv:n, Let´s dance och godis! Fredagsmys helt enkelt.
Imorgon får man se vad som händer efter jobbet. Johan ska ha lagfest här hemma så jag ska väl se om det blir att hälsa på någon. Annars blir man ensam tjej här och det kändes inte super! :)
Trevlig helg! Svejs OJ nu startade Johan låten med Beyonce, låten If I Were A Boy!!! Mycket bra!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha Joo tack ! Det kan behövas :)

2009-02-06 @ 22:22:30
URL: http://emmanh.blogg.se/
Postat av: Mia

Du har inspirerat mig lite med bakandet tror jag. Just nu längtar jag till sommmaren så att jag ska få bjuda på kalas med cupcakes och kärleksmums vackert dekorerade med blommor. Du är ju för söt!



Jag skulle bott närmre, då hade du haft mig som stamgäst! Du är verkligen duktig på att baka också, mins fortfarande de där havrekakorna som blev lite sega och så goda.



Ha en bra lördag vännen.

Kramar

2009-02-07 @ 12:06:33
URL: http://www.mariaemb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0