Helgen...

Fredag blev en riktig kanonkväll! Jobbade som vanligt hela dagen, när vi stängt butiken gick jag, Monica och Nicco hem till oss, och på vägen köpte vi varsin pizza att mumsa i oss. Och det var ju snabbt gjort med lite vin till. Sedan väntade duschen för vissa och sminket skulle bättras på. Sedan var vi snygga och klara för en utekväll med tjejerna när de började dyka upp här en efter en annan! Roligt att de ville komma. Och jag kan lova att det blev en och annan drink här hemma.
Likör 43 och mjölk
Mintu, Kahlua och mjölk, smakar polkagris!! Hur gott som helst, alldeles för gott :)
Lite singstar och surr sedan väntade krogen och dansgolvet på oss, så man var väl hemma 02.30 med taxin. Sedan var toan bra att ha för lilla jag, och det har verkligen aldrig hänt efter en utekväll! haha men kul att vara lite busig ibland. Hade helt enkelt för trevligt :) Så man somnade runt 03.45 och väckaren ringde 08.00! Trött var man, men det gick faktiskt riktigt bra att jobba till kl 17.00. Men kvällen var lugnt och inte drack jag mjölk till middag.

Lördagkväll myste jag och Johan i soffan med lite gott och såg film. Jag somnade inte ens under filmen, helt otroligt. Men en lång natts sömn blev det för oss båda, vaknade runt 11.30 på söndag, skönt med sovmorgon.

Söndag har varit en slappardag för mig, startade dagen med lunch runt 14.00 :) sedan åkte Johan iväg på bortamatch i Skellefteå. De vann ikväll! Bravo :)
Så jag har bakat mina underbart goda after eight muffins ikväll igen, måste ju ladda upp för Johans spelarkvällar med killarna.
Så runt fem-tiden kom Johans pappa förbi här så han kände att det luktade mums här hemma och fick sig en kopp kaffe med en nybakt muffin, jag som älskar att bjuda på fika. Sedan skjutsade jag han till flyget och tog hem bilen hit igen. Sedan har resten av dagen bara sprunigt iväg, lite tid vid datorn och tv:n och nu är klockan redan gå liggdags.

Men jag fick just ett mess av syrran att Lekenskolan brinner ikväll! Tydligen anlagd och allt. Lät inte alls bra, syrrans flicka Felicia som går där, vad händer nu med hennes skoltid! Det var tydligen ingen liten brand heller. Huvva barnen kan ju bli rädda efter att de får höra detta! Vilka puckon som gjort det!

Nu ska jag gå och sova och ladda för morgondagen med jobb och dans. Jag kom in på kursen som jag sökte till på hiphopconnection. Jätte roligt att ha en aktivitet själv också. Så imorgon är det första träningen, hoppas jag hittar dit, men det ska nog inte vara några problem. Svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0