Lördag och tacomiddag

Idag har jag jobbat och stått i, har varit ganska mycket folk ute på stan idag, iaf i våran butik, gågatan har man aldrig tid att titta ut på. :)
Så man har hjälp och hjälp hela dagen och vikt kläder. Efter stängning passade jag på att handla lite mat hem till oss så vi får en gofrukost imorgon. 
Jag orkade inte ta mig en promenad hem så jag sitter på jobbet vid datorn nu för att spilla lite tid. 
Vi ska nämligen äta middag här ikväll, alla som velat som jobbar i gallerian, så det var väl ca 45-50 anmälda.
Så det tyckte jag lät riktigt gott, öl och vin till så alla ska bli surriga!
Så nu sitter jag bara och väntar på att få hugga tänderna i en taco!! Mums, och som många vet är jag ju galen i det...
Nu ska jag kika vidare på lite bloggar... Svejs

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej sötis.. De var inte så farlig shopping :oP

Bilen iof full men vi var hju 3 tjejjer så :o)

Bloggen e under fundering än.. ;o)

Får se om ja tar tag i den eller inte.

Kramar

2009-02-22 @ 21:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0