Snö!

Oj vad vi har mycket snö här nu! Rena rama skoterföret...om man hade haft den här :)
Idag har det snöat lite mindre och solen har lyst, ca -12 grader står det på mätaren och jag kurar inne just nu på min lediga måndag.
Men ut har jag varit vid två tillfällen idag under förmiddagen, gick in till stan för att låna en bok på biblioteket men det fanns ingen som hette det jag trodde. Så jag gick hem och tittade lite på internet och insåg att jag hade fel tittel på boken jag sökte. Så det blev en till promenad in till stan för att få höra att boken var utlånad och det fanns ingen mer. Så en sväng till på ett bibliotek blir det när Johan slutat jobbet idag för den finns inne på Ålidhem. Så förhoppningsvis får jag tag i den tills ikväll så jag kanske kan värma en kopp choklad efter träningen ikväll och ligga och läsa lite. Vilket jag hade hoppats på att göra idag när jag ändå hade en hel dag utan något att göra.

Så när jag ändå var ute idag passade jag på att ta lite kort på nysnön...

Johan har skottat upp våra två parkeringar, höll inte så länge innan det kom mer snö igen :)


Liten snöhög...


På gatan in mot vårat lägenhetshus, lite större plogkarmar nu.

Kommentarer
Postat av: Malin!!

Åh va härligt att ni oxå fått snö nu, hihi.. E ju lite mer "vinter" så =)

Annars kan du kolla ¨på www.adlibris.se där har dem kanonbra priser på böcker!!

PÖZZ!

2009-02-09 @ 16:56:15
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: Mia

OJ! Snö är något som vi inte har. Jag drömmer redan om vår!



Kram

2009-02-09 @ 22:10:52
URL: http://www.mariaemb.blogspot.com/
Postat av: Mia

Åh va mysigt med skoterresa! Men i april då hoppas jag att jag redan har börjat plocka in blåsippor och tussilago!



Visst vet ni att om ni vill besöka vår vackra huvudstad så är ni varmt välkomna!



Kramar

2009-02-11 @ 10:00:50
URL: http://www.mariaemb.blogspot.com/
Postat av: fanny

Jo dom var riktigt fina! :) jaa, jag har väl inga direkta planer men erik den lurken far ju till italien på fredag och stannar där tills på måndag och sedan ska han stanna hos niklas i stockholm tills på torsdag.. Dålig timing av han kan jag tycka! hehe. Vad ksa ni hitta på för mysigt då? jobb?:D

2009-02-11 @ 19:59:32
URL: http://fannyob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0