Hockey och middag!

Idag har jag jobbat hela dagen som vanligt, hunnit göra om lite på hyllor och häng så det blir vårfrächt i butiken. Jag ringde även och bjöd Angelica på middag hos oss.
Det fick bli lax i ugn, pressad potatis, romsås och sallad. Mycket trevligt och gott. Johan hade varit snäll och hade det mesta klart till vi kom hem, jag hade så tur och fick hämtning i stan av Angelica. Jättesnällt.
Så efter middagen surrade vi i soffa ett tag, Joahan försökte lista ut vem i laget Angelica ville dit och spana på. Men inte att vi sa något, han får gå ovetandes. Annars vet man vad nästa samtalsämne är i hockeyomklädningsrummet!
Men vi hade det riktigt trevligt på hockeyn ikväll, fullt upp att hålla koll på när han var på isen!

2 ladies redo för hockey, Lanza chiefs! :) Angelica ser riktigt laddad ut!
Tack för en trevlig kväll! Detta gör vi om nästa hemmamatch.


Kämpar på med en vinst på 5-2 vars sista mål gjordes när det var 1 sekund kvar av matchen!


Nu är klockan 23.00 och jag måste hoppa i säng så jag orkar upp imorgon. Svejs

Kommentarer
Postat av: Angelica

hahahaha Hju mindre Johan vet desto bättre ;o)



Tack för en supertrevlig kväll sötnos...

Å ha nu sååå skoj på fredag..

Nästa gång SKA ja väl ändå kunna va me..

Kramar

2009-01-29 @ 14:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0