Nya skor!

Idag var jag pigg när jag skulle stiga upp till jobbet, det är man ofta då man varit ledig dagen innan, man har samlat nya krafter helt enkelt.
Under lunchrasten hade jag mycket som jag ville hinna med, prova lite nya kläder som vi fått in de senaste dagarna på jobbet, handla, kolla på skor och framförallt äta!
Jag hade med mig korv och makaroner, inte vidare fyndigt men det var snabbt att äta så jag skulle hinna med lite annat också. Och det hann jag. Provade en mycket fin rutig klänning som jag tänkte jobba i till helgen. Perfekt, då hinner jag kolla lite på skor också! Fyndade ett par läckra skor...på skopunkten om man nu törs säga det. :) Brukar vara duktig på att lägga ner en rejäl slant när jag köper skor men dessa kommer man inte använda dagligen så de behövde inte ha den bästa kvaliten. Men dom var riktigt sköna, och för 299 kr kan man inte säga så mycket. :)

Nya tillskottet, svart men ser kanske lite blå ut i ljuset av mobilen när man fotar i "halvmörker".


                               

Kommentarer
Postat av: Hanna

Riktigt snygga :)

2009-01-28 @ 14:57:02
URL: http://nystis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0