Onsdag och ledig...



Ledig onsdag...och jag har inte gjort speciellt mycket. Jo jag har faktiskt passat på att bädda rent i sängen. Men annars har den mesta tiden gått till att se på tv och ligga i soffan. Jag steg upp 11.30 och åt frukost, risgrynsgröt och mjukkaka med leverpastej och gurka! Mums.
Så jag bara myser idag, har gått i mjukiskläder hela dagen. Julklappen i plysch från mamma som har kommit till stor användning av mig. Brukar ju även byta till mjukisar när jag kommer från jobbet, då kan man verkligen slappna av! Så skönt.
Nu väntar jag på att Johan ska sluta jobbet, Lars-Erik är också på väg till oss och övernatta till på fredag för att jobba i Umeå. Så ikväll har jag "låtit" stå över hockeyn så att Lasse kan följa med istället. Inget jag sörjer speciellt mycket :)
Och jag behöver inte ens laga någon middag till dom för dom ska äta ute innan hockeyn. Så jag kan helt enkelt välja vad jag är sugen på ikväll. :)
Nu ska jag gå och pyssla vidare i hemmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0