Söndag

Idag söndag har vi fått oss en rejäl sovmorgon igen. Oj så skönt vaknade 11.30 och slog på tv sedan blev det en söndagsfrukost. Jag gillar frukostarna på helgerna då man får äta tillsammans, så mysigt.

Igår kväll blev det att fara till Oleary´s med Lars, Monica och Andreas, Petra var tyvärr sjuk och kunde inte följa med.
Så det blev en kycklingpasta för mig med vitlöksbröd. Mumsigt! Efter maten var vi sugna på lite efterrätt så det fick bli 3 kulor glass, en av varje smak. :) Och kaffe. När dom började dra igång dansgolvet vid 23 tiden tog vi våra jackor och åkte hem till oss allihopa och umgicks. Tittade på lite gamla foton och skrattaden hel del. Så när klockan närmade sig 01.30 skjutsade jag hem dom. En riktigt trevlig kväll. Jag och Monica var så frusna så vi hade nästan tänkt att bada en stund men det får vi ta en annan gång. =) Marlon ska få komma och bada i bubbelbadet någon dag. :)
Och under kvällen var det ganska  varmt här i lägenheten så vi öppnade balkongdörren för att få in lite frisk luft.

Så på morgonen idag när jag skulle gå upp på toa när vi vaknat, alltså mitt på dagen var det så kallt i hela lägenheten! Tills jag fattade hur det var, vi hade glömt att stänga balkongdörren när vi gick och la oss!! Och den hade blåst upp och stod på vid gavel! Tur att det inte var -20 ute. Men vi hade inte märkt nåt eftersom vi alltid sover med dörren stängd in till sovrummet. :) haha så iförd i bara trosorna och morgonfrilla skyndade jag att stänga dörren haha vilken syn va?!. Men ingen hade varit in för det fanns inga spår på balkongen. Så det var ju tur det iaf. Ganska lätt att hoppa in eftersom vi bor på markplan!

Nu har vi då varit och handlat lite till middagen ikväll. Det får bli tacos för andra gången denna helg! Gott! :) Och lite tv såklart, det vanliga på söndagar! Svejs

Kommentarer
Postat av: Mia

Det var hur romantiskt och mysigt som helst. Rekommenderas verkligen!



Här blir det också taccos ikväll. Får ju lite minnen från min födelsedag när ni kidnappade mig. Ni är ju bara för söta!



Kram

2009-01-18 @ 16:57:02
URL: http://www.mariaemb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0