Blandade sommarbilder

Ja nu är jag hemma i umeå igen. Så nu har jag äntligen möjlighet att lägga in lite kort på bloggen. Det är så tråkigt tt skriva inlägg utan bilder ju!
Så det får bli ett inlägg om vad jag gjort de 2 första semesterveckorna!

Stockholmsresan
Jag och Annelie tog oss en eftermiddagsfika i stockholm.


Shoppade dessa skor där!




Ser ju för gott ut med färsk frukt och jag ka lova att jag hade varit mätt om jag hade smakat av alla som ville bjuda på jordgubbar! Haha


Blandat


På väg till älvsbyn från umeå!


Sommartår med nytt lack! :)


Stugan!






Middagsvila, Emilia på ryggstödet!


Våran sovstuga! Mysigt...


Framför bastun


Midsommarbild!


Solarbryggan






Lillstrand
Simon lyckades fånga denna med håven!






Bussen till Umeå med Milton
Jag bad om att få låna Milton över helgen då jag skulle till umeå. Ska ta bilen hem på sönad så dt blir 3 nätter föt han här hos oss! Så roligt.
Bussresan gick så bra, han är ju för snäll. Bara skrattade och hade det kul. Somnade efter 2 vakna timmar i bussen. Vaknade aldrig då jag lyfte ut han och drog hem han i barnvagnen till lägenheten, klädde av han och la ner han i resesängen. Han sov till 08.00 då vaknade han och ville ha välling. Sedan tog vi oss ett morgonbad båda två och lekte lite här hemma. Tog en promenad till butiken i stan för att säga hej till Lars och Monica. Men då närmade sig klockan 11.00 och då var det dags att gå hem för att ge han lunch och sedan sova middag. Så nu sover han sött igen. Får väl se om vi åker och handlar lite i eftermiddag. Johan kommer inte hem förrän vid 21-tiden. Så kul att ha någon runt omkring sig nu. :) Svejs nu ska jag ta ut lite tvätt i maskinen och äta lunch.

Såhär glad var man att få följa till Umeå!




Tillslut blev man trött. Men det var ju så hirregud spännande!


Morgonbad i mosters bubbelkar.


Tittut till mig bakom kanten


Promenad

Kommentarer
Postat av: Mallan

Ååååååh mammas prins!!! Hirreguuuud så söt!!!! puss puss =))

2009-07-03 @ 19:53:47
Postat av: Mia

Åh så mycket härliga sommarbilder!



Kul att allt verkade bra med lägenheten och att den låg så bra till! DU kommer åka pendeltåg från Karlberg till oss och dit kan du gå från Fridhemsplan! Jag lovar att jag ska lära dig! :)

Är ni sugna på dopp i mälaren så kan ni komma ut till oss, vi har ett mysigt bad! Längtar efter er!

När flyttar ni?

KRAM!

2009-07-06 @ 00:23:48
URL: http://mariaemb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0