Hemma igen

Ja då var vi i Umeå igen, ganska skönt att komma hem och slippa bo i en väska med alla saker. Men det blir också ganska tyst. Nu är man van att alltid ha någon runt omkring sig. Men vi har då iaf varandra. Johan har ju äntligen semester nu!
Så igår tog vi bilen och körde mot Umeå. Stannade i Jävre där mamma och Janne campade med husbilden. Hälsade på ett tag och körde vidare till Skellefteå där vi stannade för lite middag, eller en korv på coop. Haha ides inte köra in i stan och gå på restaurang. Vi åt hellre något litet så vi kunde åka hem och sätta oss framför tv:n med lite snacks. Och så fick det bli.
Åkte först förbi Hemmakväll och hyrde 3 filmer, en såg vi igår tillsammans med snacksen jag hade gjort. Och jag fick välja film så det fick bli Bröllopsduellen. Johan gillade den nog inte så mycket. :) Men den var helt okey, lite för mycket kanske. Något mer ska jag inte avslöja för er som ej sett den.
Så jag kan tänka mig vad vi kommer se ikväll, kanske filmen Johan valde att hyra. :) jaja det blir säker bra. Nu är han ute och springer och jag uppdaterar mig på alla bloggar. Sen blir det en promenad ut på stan. Måste hitta mig ett par skor till skolan. Och dom måste ha täckt tå, vara vita, vit eller beige sula och ha bakrem. Inte lätta kriterier. Så Hälsokostbutiken nästa, där kanske dom har dem. Vi får väl se.

Detta var gårdagens snacks vid tv:n
2 kokta Ägg
1 dl räkor Räkor
En klick majonäs ca 2 msk
1/2-3/4 dl creme fraiche
Dill
Rör ihop och lägg på romansalladsblad. Jättegott.





Såhär blev det i köket med brödboxen!


Dessa filmer blev det att hyra igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0