Ledig onsdag!

Vilken dag det har varit idag här i Umeå. Klarblå himmel och supersoligt! Och hur tur har man inte som hade sin lediga dag på denna?!
Först sov vi ut och sen blev det en promenad in till stan för att äta lunch på båten vid älven, sjöbris. Så en räkmacka för mig uppe på däck i solen! Mums!
Gick en sväng på stan men det var så varmt så vi promenerade hem så man (jag) kunde ta av mig till bikini och sola. Och somnade gjorde jag också medan Johan satt vid datorn i stolen bredvid.
Nu har vi dragit oss in en stund så man blir hunrig nån gång i denna värme, lyssnar på musik och man kan ju inte bli annat ä sugen på utgång och dans.  :)
Ska iaf grilla ikväll. :) Svejs

Kommentarer
Postat av: Judith

sv: haha, kom kommentaren jag skickade fram? datorn fick typ hakade upp sig när jag skicka de ;p

2009-07-30 @ 19:04:37
URL: http://judithgrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0