Middag igår med Sandra

Igår onsdag var jag ute och åt middag med Sandra. Och vi låtsades att vi hade semester också. Gick på café Göteborg och åt en västerbottenspaj med tillbehör. Till det fick det bli ett glas rosevin! Så mysigt vi hade det. Solen hade ju kommit fram medan jag jobbade så vädret var perfekt för att sitta ute i solen och äta i soffan.
Sedan blev det en promenad på stan och äta lite glass och se folk. Sedan hem till mig och surra ett tag. Men då blev klockan sent och vi sa hej då och jag gjorde mig iordning för sängen. Men en mysig kväll hade vi. Får ta och göra om det. På lördag har vi iaf planerat att äta lite middag med Sandras kompis Malin så får vi väl se om det blir utgång, men mest troligt kanske :)












Idag blev det suovasskav med cremefraiche, potatis, lingonsylt och mjölk. Gott det med. Nu ska jag kika vidare. Svejs

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhhhh, västebottenspaj har jag suktat efter i flera veckor nu! Men när det blir kräftskiva då ska man väl ändå kunna övertala J att vi måste ha en!?



Kram vännen!

2009-07-24 @ 00:31:54
URL: http://mariaemb.blogspot.com
Postat av: Maria

Nja, det finns nog inget bestämt datum men under augusti och helst i början. Vet ni när ni kommer ner nu?



Träffade Gabri igår och vi pratade tjejkvällar!



Kram

2009-07-25 @ 09:13:38
URL: http://mariaemb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0