Stockholm

Idag var det första jobbardagen efter semestern. Kändes bra. Men senaste veckan har jag haft fullt upp. Först packa inför stockholm och sedan ta tåget ner med Annelie så vi kom dit före Johan och Lasse. Då kunde vi städa klart innan dom kommer, trodde vi ja! Men inte det. Det var gode smutsigt så det tog 2 dagar att städa en lägenhet på 35 kvm! :) Men det blev iaf bra och nu känns det skönt att ha gjort bort det och kunna ta flyget ner någon gång i aug efter jag slutat jobba. Den var ju möblerad men vi var ju tvugna att ha med oss en soffa för det fanns inte. Så vi lånar Annelie och Lasses gamla. Sedan köpte vi en större säng på IKEA. Och jag kan lova att vi hade nära dit. Första natten på hotell sov vi granne med IKEA på kungens kurva :) Så jag behöver nog inte säga vart vi gick direkt efter frukosten. Men här kommer iaf några bilder från stockholm så ni får se hur vi kommer bo under 1 års tid innan vi åker tillbaka till umeå igen och våran egen lägenhet. :)

Börjar med att lägga in en bild på mina fötter! Så här smutsigt var det alltså!


Kort taget från hotellrummet! Nog var man pigg på morgonen alltid.


Men det blev fint tillslut...












Köpte orange klistertavlor som jag satte upp för att dölja några skruvhål i väggen.


Så när vi kom hem var vi sugna på att se lite film och åkte och hyrde några. Alla var faktiskt bra!


Kommentarer
Postat av: fanny

men så fint :) nog kommer ni trivas bra dära! kul.

2009-08-02 @ 08:01:52
URL: http://fannyob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0