Bilder från Mallorca!

God mat åt vi, det är något speciellt med grillspetten på utlandet.


Bror på deras balkong med en rom och cola i handen...


Vi åkte häst och vagn i 30 min men det var lite svårt att få en bra bild. Melker frågade vad det luktar...häst sa vi. Efter en stund frågade vi han vad det luktar, häst sa han. Vi kunde fråga hur många gånger som helst och han svarade häst varje gång utan bli sur för att vi tjatade. Så söt.


Tur nog provade dom bara hattarna! :)


Här har jag och åsa beställt in kyckling på spett. Och det hängde rakt över tallriken. Gott


Provade på tapas en kväll. Måste man ju när man är i spanien. Gott var det och vi tog en avsmakningsmeny så man fick prova många olika rätter men det var inte så mycket till mat men det är väl vad tapas går ut på. Barnen fick köttbullar.


Bada och bada


Härlig bild från barnpolen. Simon bottnade även i den mellersta polen. Precis så att vattnet nuddade hakan. Kul, så han  kunde följa med och bada själv  när vi doppade oss i den.


Melker blev som galen i sanden, rullade och hade roligt.


Pizzalunch vid stranden.


Vi grävde ner dom i sanden!


En sådan bild får en att längta tillbaka massor!


 Härligt!


Melker ville lyssna på mp3 så Johan hjälper han


Den var bra!


Johan och Simon kramar Skalman


Simon kramar Bamse


Melker ville inte stå så nära Bamse, var lite läskigt.


Melker provade Johan brillor. Cooling.


Sista middagen kom Johan och Patrik på att de kunde säga grande grande och då fick dom en jätteöl! Tur i oturen?! :)


Rolig båt att klättra och leka i på restaurangen.


Fin bild på Åsa i eftermiddagssolen!


Vi hittade jättepaprikor! haha


En mulen förmiddag fick bli lite promenad och lek.


Johan hittade världens fulaste brillor. Sen ihop med hans nya solhatt för en bränd panna blev det ju bara hur kul som helst!


Ja men jag var ju också tvungen att fula mig lite. Ha ha


Ja en rolig resa och den kommer man aldrig att glömma. Lite fattigare men massor minnen rikare!
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har ledig dag och inte är det solarväder. Typiskt. Ine kanske för att jag behöver det men det är ju så härligt att bara ligga i värmen och ta det lugnt. Men det får kanske bli en vända på stan eller bara vara hemma och lata mig. Ikväll får jag iaf hämta Johan på flyget, han skulle egentligen vara borta till torsdag men det blev ändrat. Och inte blev jag ledsen för det inte! :)
Svejs

Kommentarer
Postat av: Emmsan =)

Herregud tjejen vilken bränna du har fått!! :P Måste ju lämna lite fotspår när jag nu är in på din blogg..:) Hoppas allt annars är bra, dina planer för sthlm låter ju skit kul! När kommer du upp till lilla älvsbyn på semester då?? //Emmsan

2009-06-04 @ 20:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0