Fredag

Fredagen bjöd ju som sagt på lite modevisning. Och det gick bara bra! 3 byten var och lite att dricka först så var nerverna hyfsade :) Men det var ganska lite folk på olearys, men det är ju så mycket ståhej med allas examen säkert. Johan bjöd då på det bästa nummret och gick allra sist. Med Resteröds kallingar och en Hummel vct gick han till ljudet av svenne banan låten! Haha typiskt han att komma på det. Han skäms ju inte för nåt!
Vi blev ju även sminkade av Sandras syster, det blev jättefint! Jag som inte är van att ha mycket mörk ögonskugga men jag vande mig.
Så efter modevisningen var ju alla glada i hågen så det blev at vi stannade till 01.30! Var ju tvugna att röja dansgolvet ett tag. Så många timmar sov man inte inatt.

Nu blir det jobbet och en ny utekväll väntar. Kul! Jag hade sp trevligt med tjejerna igår så jag hakar på dom ikväll också.. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0