Osminkad men fin frisyr :)







Hade lite att göra ikväll så jag passar på att lägga in en bild på en frisyr som jag trixat med ikväll.
Är ganska sugen på att permanenta mig, inte super krulligt men såhär. Vad tycks?!
Är ju lite vågat att permanenta men det skulle vara skönt att bara kunna självtorka håret och så har det ändå kanske volym. Nåja nu är det bara att gå och lägga sig :) En ny dag väntar.

Måste bara äta min goda kvällsdelikatess! Kolla in. Mjölkkolasmak och 5%, den bara är så god! :) Svejs





Kommentarer
Postat av: Jenn

Snyggoooooo, Men gumman va fin DU var UTAN smink, allvarligt.... Varför dölja din skönhet under massa onödigt skit!!! Puss till dig fining;-)

2009-06-11 @ 20:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0