Torsdag

Idag är det sista dagen innan 4 veckors semester. Känns inte så faktiskt. Men när man kommer upp till älvsbyn kanske man känner sig ledig. Men det har nog mycket med vädret att göra också.
Idag har jag iaf köpt lite smycken på min lunchrast och 2 nagellack så jag kan fixa sommarfötter tills midsommar imorgon :)
Så det blev ett rosa och ett rött! Mycket fina.
Nu har jag några minuter kvar på min rast och ska ut i butiken och jobba vidare till kl 18.00 då vi stänger och sedan väntar en bilfärd mot älvsbyn-arvidsträsk för att sova i stugan. Så mysigt!
Sedan blir det att fira midsommar i piteåhavsbad i Johans farbrors stuga. Så nu blir det nog inte att uppdatera så mycket inom de närmaste dagarna eftersom man blir stugboende ett tag framöver :)  Det blir helt enkelt att bara slappa och äta gott och umgås med familjerna!

Ha en bra midsommar! Svejs

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas ni får en riktigt fin midsommar! Vi längtar efter er!



Kram

2009-06-18 @ 19:55:26
URL: http://mariaemb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0