Sol och promenad!

Idag blev en riktigt härlig dag. Monica ringde och frågade om inte jag skulle ta en promenad och vara med henne och Marlon under dagen. Och det var jag inte sen på att haka på. Så jag hoppade i kläderna och gick till dom. Där lekte vi ett tag och sedan tog vi en promenad i det härliga vädret, Marlon somnade i vagnen så när vi var vid huset igen drog vi barnvagnen på baksidan och satte oss på varsin stol i solväggen! Superhärligt! Sedan var det dags för lilleman att vakna så då gick vi in och myste vidare. Johan kom och hämtade mig och vi åkte och handlade lite mat för veckan som kommer. Sedan blev det middag hemma. Jag fick äta upp resterna från igår vilket inte var så dumt. För Johan blev det parisare och mos. Så nu ska vi passa på att mysa tillsammans eftersom han åker iväg igen imorgon på bortajobb.
Har köpt hem lite ost och kex att ha framför tv:n ikväll.

Lite bilder från söndagen






Kvällens goda middag! :) Samt en färsk baguett med creme fraiche såsen på! Mums  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0