Stugan ikväll!

Nu är det Lördag, jag och Johan har varit och handlat inför kvällen, fondue blir det. Vi ska till Lars föräldrars stuga som vi lånar ikväll med Lars, Monica och barnen. Så där ska vi äta gott och se melodifestivalen, samt övernatta. Perfekt, kan ju alla ta sig ett litet vinglas. :) Så jag kan lova att vi handlat ett och annat ätbart idag, vi kommer inte att vara hungriga iaf.
Nu sitter jag och fördriver lie tid vid datorn och väntar på att Monica ska komma och hämta mig efter att hon stängt butiken. Så bär det av!
Hoppas bara på bra väder imorgon så vi kanske kan vara ute i solen! Skulle vara härligt!
Nu ska jag gå och göra mig klar, packa med täcken osv. Maten har jag skickat med Johan, Lars och Mackan som redan åkt upp till stugan för att sätta på värmen. Då skulle dom förbereda maten också! Perfekt! :)
Svejs


Kommentarer
Postat av: fanny

Haha okej, ja då kanske det är dags att komma hem lite oftare? :) jo, det stämmer bra det..

2009-03-15 @ 15:57:36
Postat av: Emma

Vsg =) haha Ja om det ändå skulle gå! Prova baka dom om du inte har gjort det. Dom e jättegoda!

2009-03-16 @ 21:39:42
URL: http://emmanh.blogg.se/
Postat av: Hanna

2009-03-18 @ 10:22:18
URL: http://ny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0