Torsdag

Veckan
har bara springit iväg! Fattar nästan inte vad jag har gjort med tiden förutom att jobbat såklart.
Måndag var det dans igen! Oj så kul det är, ett nytt och väldigt jobbigt steg lärde vi oss och jag har träningsvärk i armar, mage och ben än idag!! Helt otroligt otränad. Men det var svettigt värre denna träning, med det är väl meningen.
Jag har varit själv hela veckan till igår onsdag då fick jag hämta Johan från flyget! Så vi hann mysa en dag, spelade lite kort i köket och umgicks istället för att se film. Han åkte nämligen iväg idag igen til stugan vi var i förra helgen! Han, Lars och Andre ska dricka lite öl, äta god mat, köra skoter och umgås hela helgen! Va!! Vad gör man :)

Så imorgon blir det jobb igen, redan fredag! Dom roligaste arbetsdagarna kvar att jobba. Sedan vet jag inte riktigt än vad jag ska hitta på under fredagskvällen, får väl se hur trött man är efter att man slutat jobbet, annars finns det alltid någon jag kan våldgästa om jag får långtråkigt. 

Lördag har jag iaf planer på att vara med Sandra och vi ska fondua! Haha tror vi har kommit i något fondue il nu. Johan och dom skulle också äta det tror jag. Men det är ju så gott så det kan man äta varje helg. 
Så då blir det oxfilé med massa tillbehör för mig och Sandra på lördag. Oj vad vi ska ha mysigt. Det blir även att prova min nya chokladfondue som jag fick av Johan i present. Mums. Men jag kan undra vilken choklad man ska ha. Kanske ändå Marabou, är ju nästan den godaste. Men frågan är att jag tänkte att man kanske ska ha en lite mörkare choklad, men jag vet inte.
Får väl se vad som händer efter middagen, kanske utgång om vi blir sugna, beroende på hur törstiga vi är. Annars får det bli en myskväll med en massa surr som vi också är bra på. :)

Måste bara lägga in e bild på mitt fynd idag, nya uteskor. Jag ha verkligen inga, bara lågskor att jobba i butiken med. Så till påsk får svärmor ha sina ifred :)
Dom kommer vara bra att ha om/när vi åkter till fjällen också! Riktiga gore-tex skor med lite lurv i hela skon.


Nu ska jag blogga vidare och sedan gå och se lite tv ett tag. Svejs  

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Va duktig du är som dansar och har dig! Måste verkligen ta tag i min träning igen. Vilket fint hjärta du visar. Är det ett halsband?



Stor Kram

2009-03-19 @ 23:14:48
URL: http://www.mariaemb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0