Uppdatering

Lördagen blev mysig med lite stugvistelse med Lars och Monica med familj. En otroligt god middag som bestod av fondue som sagt, sedan blev det liten matpaus och lägga Marlon, efter att han somnat var det melodifestivalen på tv så den såg vi och åt varsin semla hembakad av mig! Mumsigt värre.
Det blev en lång kväll för Johan och Lars, var uppe till 04.15, då kom Johan och la sig, Lars la sig på soffan i vardagsrummet i stugan och 05.00 vaknade Marlon! Så då steg han och Monica upp. Hon sov inte många timmar den natten eftersom jag och hon var vakna till närmare 01.00! :) Men jag snusade till strax före 09.00 då hörde jag att dom var vakna och gick upp och tog mig lite frukost. Där myste vi fram till klockan var runt två, då drog vi oss hem, Jag körde våran bil och Monica deras...mer behöver jag nog inte säga! haha
Sedan blev det lite handling för mig och Johan och sedan blev det en middagslur hemma efter att vi packan in oss i lägenheten igen.
På kvällen såg vi film: Australia...Mycket bra tyckte jag, lite annorlunda och grymt söt pojke också!
Det var våran helg det!

Grabbsen satt vid tv:n och spelade NHL hela tiden! Lars, Johan och Mackan. Mackan vann hela tiden!


Måste ju även lägga in världens fulaste bild på mig! Jag och Monica provade Marlons nya "spel", varsin mössa på huvudet med kardborreband (om det nu stavas så) och sedan skulle man kasta bollar så att dom fastnade! haha
Så nyvaken och osminkad i denna mössa ser man verkligen läcker ut!


Idag har jag jobbat hela dagen lång och två roliga saker har jag varit med om på jobbet. För det första fick jag blombud till butiken! Av pappa! hihi vad roligt. Jättefina blommor och såhär glad blev jag...rosa blommor...tjejigt värre.
Tack så mycket!
Sedan på eftermiddagen kom Johanna in och hälsade på! Jättekul att se henne igen! Var hur längesen som helst. En tjejkompis jag var jättemycket med medan vi bodde i älvsbyn och gick skola. Eller var det så att vi bodde hos varandra :) där ett tag. hihi.




















Nu sitter jag vid datorn och bloggar lite, har knappt ork kvar i armarna för att skriva nå! Har just tagit en dusch efter dansen kväll för jag kan lova att jag blev svettig! Grymt rolig koreografi ikväll på träningen! Men jobbig. Kommer ha träningsvärk i armar och ben imorgon, känner det redan nu. :)

Kommentarer
Postat av: Malin G

Men så jävla snygg i luvan me bollarna!!!! =DDDD

HHAHAHAHAHAHAAA!!!

vilka fin fina blommor du fick!

faan du har ju fått blommor titt som tätt nuförtiden, jaja kanske min dag kommer oxå?

man måste ju tydligen fylla år? iaf ja, som inte har ngn man som skämmer bort med blomster! ;-)



puss på skinkan snyggo!

2009-03-16 @ 22:12:14
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men så snäll pappa du verkar ha :)

2009-03-16 @ 23:02:36
URL: http://nystis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, men så söt med bollar på huvudet :)

2009-03-17 @ 21:08:19
Postat av: Mia

Oj, det var jag som skrev, det föll visst bort

2009-03-17 @ 21:09:18
URL: http://www.mariaemb.blogspot.com
Postat av: Hanna

Jå men de är bra att veta att :) Jaa och kan lova att de var godare än vad de såg ut!

2009-03-18 @ 10:24:09
URL: http://nystis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0