Lördag!

Lördag idag och jobb. Blev 6 dagar denna vecka också. Ganska slut i huvudet kan man säga. Inte bara för jobbet utan också för att jag har tagit ett stort beslut denna vecka.
Har nämligen anmält mig på en skola i stockholm, Beautyschool. Där jag kommer att studera ett år för att bli Hud- och SPA-terapeut. Mycket tankar har cirkulerat i mitt huvud. Men nu har jag sagt det på jobbet och nu är det mest spännande.
Så om någon vet av en lägenhet i sthlm som hyrs ut möblerad så tipsa gärna mig. Vi kommer att ha kvar våran lägenhet i Umeå så att vi kan komma tillbaka hit när jag tagit examen. Så ett lång äventyr väntar kan man säga. :)
Och det känns helt rätt att ta upp studierna igen, för en utbildning måste man ju ha som en trygghet. Och det är nu i livet det passar bästa att göra det, innan barn osv.

Här har ni iaf en bild på mig idag, lite suddig kanske :) Men nu ska jag till jobbet.

Kommentarer
Postat av: fanny

vad spännande emma!! :) hoppas du hittar nåt ställe i sthlm då :)

2009-05-09 @ 19:25:10
Postat av: Maria

ooooo, jag längtar! Det ska bil så kul! Jag håller båda mina tummar för att det går bra med lägenhetssökandet.



KRAM!

2009-05-10 @ 11:25:20
URL: http://mariaemb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0