Resfeber snart!



Har ju varit "tvungen" att köpa en till bikini. Var på H&M på lunchrasten och kunde inte motstå denna fina.

Ja ikväll väntar man bara på att det ska bli en ny dag. Imorgon efter vi stänger butiken åker vi först för att träffa min moster Yvonne och Nina som ska låna våran lägenhet i 2 dagar. Efter det blir det en bilfärd till roknäs för att sova över hos mamma och Janne. På torsdag ska vi på kalas hos syster. Barnen fyller år så vi uppvaktar båda på samma dag.

Och sist men verkligen inte minst så åker vi ju till utlandet på fredag!!! Så härligt, förhoppningsvis iaf. Hoppas bara på bra väder. Kan väl vara lite ostadigt denna tid men man ska tänka positivt. Vet ju aldrig. :)
Det kan ju bara bli bra, ledig, äter gott och åker tillsammans med Joahn och min bror Patrik med familj. Kan ju bara bli kul.

Sedan är jag ledig helgen efter att vi kommit hem så får vi väl se om vi stannar i älvsbyn eller åker mot umeå. Kanske har hemlängtan efter 1 vecka på Mallorca.

Så imorgon stänger vi butiken klockan 17.00. Nu ska jag ta mig en dusch och lägga mig och läsa lite. Kan ju börja slappa nu :)
Svejs

Lite bilder från umeå

Lite grönskar det iaf!




Härligt att kunna gå i dessa skor nu!


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh så härligt att resa! Hoppas ni får riktigt kul! Det här med boendet löser sig säkert bara men är öppen för det mesta. Jag fortsätter lägga ut krokar och ska hojta om jag hör något. Vi längtar också!!!! Det ska bli så kul.



Stor kram

2009-05-21 @ 20:10:24
URL: http://mariaemb.blogspot.com
Postat av: Emma

åååh jag vill också utomlands! Ska de i agusti men de e ju så lååångt kvar !!!

2009-05-27 @ 22:20:58
URL: http://emmanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0