Snäll syster

Idag kom ett brev hem till mig i ett litet kuvert. Och det var en trevlig överaskring. Ett brev från syster som hade skickat så söta vinglas "märken" som man sätter på vinglaset och har lätt att känna igen vilket som tillhör vem. Kan ju vara bra, och fint var det också. Har redan förberett alla vinglas i skåpet så nästa gång vi använder dem så är dom smyckade och klara! :) Tack så mycket!! Gillar sånna brev. :)

Ett sött brev också så jag fattar vad jag skulle ha dem till :)


Se så fina! Hon är ju för fiffig min syster, 6 stycken fick jag och alla var med olika hängen. En liten nyckelpiga, en sköldpadda och en ängel.


Nu ska jag äta kvällsmat. Svejs

Kommentarer
Postat av: Mallan

Varsågod, I LOVE YOU!!! =) puss puss!!!

2009-05-11 @ 22:03:38
URL: http://www.123minsida.se/malinsdesign
Postat av: Frida

Hej Emma!

Hoppas allt är bra med er! Tänkte bara berätta att jag och Jonas kommer till Umeå om två veckor och jag tycker det skulle vara roligt att kanske ses... Om ni har tid och möjlighet såklart...



Kramar Frida, Johans kusin.

2009-05-15 @ 17:32:03
Postat av: Maria

Hon är för duktig din syster! Hur går det med lägenhetsletandet? Här är det underbart! Syrenen och äppelträden blommar, snart är det sommar.



Kram vännen

2009-05-19 @ 19:09:16
URL: http://mariaemb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0