Blommor!

Idag har vi tagit sovmorgon och jag steg upp före Johan och satte mig i soffan med täcke och tittade på tv ett tag. Så mysigt med lördag! Vi tog det lugnt fram till lunch då vi tillslut tog oss en promenad till tunnelbanan och in till stan för att fika och handla lite på hötorget. Först Espresso House i varsin fotölj med bulla och en kopp kaffe och sedan handlade jag mina efterlängtade blommor! Mia hade köpt sånna då jag var hos dem förra helgen, dom är så fina så jag hade bestämt att köpa dem till oss idag. Billiga och bra då det är röd dag imorgon, ännu ett tips av Mia! :) Tack för det 
Så nu står de här, fin färg och lyser upp här hemma! Några clementiner och plommon fick också följ med hem från hötorget. Alla har de billiga priser och ropar så man nästan inte hinner med att man köpt något :) haha

Ikväll blir det nog fest, först inplanerat hos Stina men vet ej om den blev av eller ej men Michelle från klassen ska höra av sig då hon slutar så får vi se vart vi kan träffas och dricka lite vin och se vart kvällen tar oss och om det är någon mer som vill haka på!

10 Stycken för 20 Kr!! Ingen gladare än mig :)


        


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0