Muffins!!

Idag steg jag upp innan Johan och passade på att plugga lite anatomi. Men det tog inte så länge innan jag blev hungrig på frukost, så jag åt och sedan hoppade jag i duschen för att sedan gå och väcka Johan med mitt blöta hår! Lika kul varje gång. :) Väl vaken hoppade han också i duschen så vi kunde åka in till stan.
Där shoppade jag en svart kavaj och ett par svarta leggings. Mycket bra! Har tittat på en kavaj ett tag nu så jag blev glad då jag hittade en! Johan fick hämta och gå tillbaka med kläder åt mig! :) Ett bra team!

Vi hade som plan att sätta oss på ett fik och ta paus i shoppingen men det var så mycket folk och det fanns knappt lediga bord på något fik så det kändes inte så mysigt att sätta sig någonstans. Istället köpte vi varsin muffin innan vi åkte hem. Inte lätt att välja säger jag bara! Så otroligt många goda! Och jag kan lova att det smakade lika gott som de såg ut :) Det blev en kardemumma muffin för Johan och en banan med chokladbitar i för mig med nougat och hackade nötter på!. Inte helt otippat för att vara jag, allt med nougat så faller jag!  
Inte sista gången vi handlar där :)

Nu sitter vi och ser hockeyn på tv, eller Johan iaf. Ikväll åker vi till Marie och Patrik för att följas till en grekisk restaurnag och äta middag. Svejs

Hmm vilken ska jag välja??!! Lyxproblem?! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0