Patrik var min väckare idag :)

Igår fredag blev det en rolig dag i skolan...vi var på föreläsning och lyssnade på en plastikkirurg, han visade en massa för och efter bilder och berättade om hans jobb och olika ingrepp man kunde göra osv. Väldigt intressant var det och jag och Nicole var lyriska då vi gick hem! haha
Längtar massor tills vi ska få komma till hans klinik och gå med han en hel dag, stå bredvid han på alla operationer under en hel dag! Spännande!!
Vi gick hem hit och åt i oss lunch och slappade vid soffan fram till 16-17 tiden då vi gick och handlade mat, taco! Hem och lagade och så åt vi middag med Johan här hemma. Sedan blev det mer tv-tittande och Idol på kvällen då Michelle från klassen också kom hit och höll oss sällskap. Vi avslutade kvällen med en film, disturbia.

Idag lördag blev jag väckt av bror Patrik 08.30! haha inte ovanligt av han! :) Men väl vaken har jag gått upp och sitter vid tv:n. Nicole som sov över här inatt har åkt iväg medan vi sov. Hon jobbar idag fram till 13-tiden. Så får vi se vad som händer ikväll, utgång mest troligt...med start hos Michelle! Ska slappa hela dagen så får vi se vad jag orkar med ikväll :) Men nu är det snart dags för mig att vara väckare åt Johan :) 

Kommentarer
Postat av: michelle

Fin bild du fått till headern... känner igen looken från kvällen igår :)

2009-11-29 @ 15:33:26
URL: http://mischa3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0